6ne4654e6

仲要讀完master...又靚又有氣質

起無記可以去邊搵?

Tbb係要捧d高音戲屎又唔話好靚既,一係就又老又沒演技,一係就又老以為自己好戲既

朱千雪唔高音樣幾靚算後生演技可接受,但沒後台係差d

我都覺得佢好過高音貝, 又同陳凱琳差唔多, 幾好

都唔使等好耐姐,播完"巴打",接住"潮流教主"後,就播"EU超時任務"3月29號首播,千雪首次擔正女一,同王浩信,袁偉豪合演,講穿超時空查案,希望佢讀完碩士後返來繼續拍劇啦

幾靚但個口大到可以放拳頭囉

朱千雪確實是近年最好的新演員!

做戲自然,靚女!

太快播哂佢啲劇啦,播完eu都冇貨啦

現在只有千雪的劇,我才會看!

應該幾好砌!

新一批花旦中較喜歡朱千雪,演技自然,樣子各花入各眼,不過咬字方面有很大進步空間

作為一個演員,起初不被觀眾討厭劣評到轉台靜音,已算成功

講真如果去年播映的《天眼》搵朱千雪做「鄭力行/旯旮仔」一角一定好正。

真心講她做反派(尤其內心有陰暗面的)比起依家播緊的《警犬巴打》入面的「港女Jill」更有說服力。

朱千雪(Tracy Chu Tsin Suet,1988年6月28日-),香港演員節目主持人2012年度香港小姐競選季軍,現為無綫電視經理人合約藝員。

朱千雪曾在香港就讀嘉諾撒聖心學校私立部,至小學三年級時,即8歲時與家人移居加拿大溫哥華。她是家中長女,有兩位妹妹,擁有八級鋼琴水平,畢業後獨自回港尋找工作,曾任兩年行政助理,可不久便決定參加《2012年度香港小姐競選[2]

參加選美

《2012年度香港小姐競選》冠軍是首次由全港市民一人一票選出,惟最後關頭卻因網上投票系統伺服器發生問題,令朱千雪失落冠軍寶座。而當晚多位藝人、前港姐及管理藝人的樂易玲均在鏡頭前投朱千雪一票[3]。根據多方面的民意調查,季軍朱千雪才是「民選冠軍」[4]。同年,朱千雪卻以香港小姐季軍身份代表香港到日本沖繩參加《2012國際小姐競選》。

大學里程

朱千雪入行前畢業於西門菲莎大學(主修商業和傳理)。2015年下半年,她向無綫電視請假一年以修讀香港中文大學企業傳播社會科學系碩士學位,並於2016年畢業[1][5]。其後,她更在2016年9月修讀香港城市大學法律博士學位。

演藝事業

2012年,當時未卸任的朱千雪已擔任《勁歌金曲》主持[6][7]。同年,她參與無綫電視46週年台慶劇《On Call 36小時II》,並跟吳啟華合演情侶。2013年,她在電影《赤道》中飾演反恐特勤隊督察「Tracy」,為其首部電影作品[8]

2014年,朱千雪得到黃秋生黎芷珊邀請,擔任清談節目《燭光晚餐》嘉賓。節目裡黃秋生曾以「宅男女神」稱讚她[9]。2015年,她在該台劇集《以和為貴》中再次擔任第三女主角,飾演患有亞氏保加症的「巫瑞嘉」。2016年初,朱千雪在該台劇集《EU超時任務》內首度擔當第一女主角「凌晨風」,演技備受好評,與王浩信的螢幕情侶形象大受歡迎,更獲視為《2016年萬千星輝頒獎典禮》「最佳女主角」大熱人選,惜最終未能奪獎[10]。2017年,她於《踩過界》飾演眼科醫生「戴天恩」一角同樣受到觀眾歡迎[11][12],並因而獲得《星和無綫電視大獎2017》「我最愛 TVB 電視女角色獎」。
本篇文章摘取自網絡