1504339075-37e8ca

女士面前,好多男士都會 show off 佢嘅專長。不過,係唔岩嘅時機做唔岩嘅野,咪得一個字囉「seven」!好多係外國讀完書回流返來嘅,

常日一口外語夾雜廣東話,有好多甚至連廣東話都唔願意講,覺得講外語好似高人一等咁。最近就有位的士大佬,載到一位連英文都唔肯講,

只係肯講法文嘅「ABC」,真係激親搞到被寸到佢搵窿鑽!

1504339149-ba3159

人類總是...…事源的士大佬係灣仔載到 1 男 2 女,咁就問佢地去邊啦。點知個男仔就擺明 show off 係道講法文地址,

被司機問咗 3 次先肯用廣東話講,仲諷刺咁話「我諗住係地標你地實知,冇諗過你唔明。」咁講窩。

司機大佬當然反問返轉頭,問呢個 ABC 係咪平時係法國坐的士都講廣東話。咁個男仔就當然答冇可能啦,大家估下司機點講?司機一句神回:

「你果啲神邏輯黎喎,法國就聽唔明廣東話,咁點解你會期望一個百分百純正香港人聽得明你講法文呢?呀!呢個都已經唔關邏輯事,純粹係智商同常識嘅問題,我冇諗過你唔明!」

真係啊,搞到同行兩位女士由開車笑到下車,仲唔咪抵死!司機大佬最後仲贈個男仔兩句,話「面人地比,架就自己丟。」

今次個男仔真係丟架丟到大西洋!網民就紛紛留言話司機好正,仲話係「本年度最佳笑話」添,都話的士大佬唔好惹架啦!

參考來源
喜歡這篇文章嗎?立刻分享出去讓更多人知道~